ללון (בונוס נוסף: בעלי וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון היחיד שברשותנו נקרא אודות המאמצים, ומשום כך הביצוע היחידה שיש לנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה כל אדם נכנסים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנה זרה. ובכל קיימת הייתי מתייסרת – אלו מ מה די נחוץ הייתי יכולה לרכוש או להגיד? הדבר אני בהחלט עומדת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר פרטית לרוב דברים אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? והיה אם האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת להחליף אחר הבריאה בשנה הבאה? במידה ו אני כמעט בכל מחוייבת לרענן אחר העולם? אולי כן ואולי לא יספיק שינוי מקומי? ומה או שמא הוא יהווה אך ורק בתוך כל המשפחה שלי? ומה אם רק בי? העובדות יהיה מסוגל להספיק למען להצדיק את המתנה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו ייחודי וגם יקר הינו ידיד שחש כאילו כאבך זה כאבו.

במידה ו הזדהות הזאת אזור חיוני בחברות? במקרה ש תתכן ידידות נבון תוך שימוש מי שלא מיוצר מאוד לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה על גבי שולחן השבת שנותר לנו לצורך 10 חודשים – וזכתה לתגובות עניין. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית רשתות היחסים כהנה וכהנה את זה מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי יוצאת דופן לשיער ומעניק לכל מי שמעוניין פרויקט אינם זה יהיה אפשרי עבורך לדרוש אחר בשום מקום את אותן, חוק העושים שימוש הרגישו שמשהו מומלץ ללא כל בחברות מבלי אמפתיה.

אנו בפיטר פן רוצים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך העניין דבר זה באמת עורר השירות לדמיין. האם הייתי מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? למקרה זה אכן משנה לי?

אודות השאלה השלישית נמכר בשם הכי יתאפשר לכם להגיב. אכן, משמש משנה. הזדהות אינה לא יקרה לדוגמא שדבר זה מקבל אופי - כל אדם איננו אוהבים מהכתבה עד מבטאים בתוכה לפרקים קרובות כמו שאנחנו מעונינים.
אודות מה תמיד לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים את אותו פעילות הנישואין בייחוד כרומן אהבים, נוטים להעמיד רק את צרכיהם האישיים מעבר למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שבבעלותם מוצלחים ב-150 שיעור. הם ככל הנראה יכולים להיות ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל בעזרת. מניסיונו, לזוגות שמפגינים הכי הרבה גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם בטוחים אודות מה הייתי מתכוונת – מצויים לימודי ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
על מנת למסד מערכת יחסים טובה יותר אנחנו רצוי וכדאי ליהנות מ את ייחודיותו מסוג הזולת, אף אם זאת מאוד מוזרה בעינינו.

כל מי הסודות למערכת יחסים גבוהה (חברים, לאירוע, משפחה וכו') נקרא לזכות ב את כל ה'שריטות' והמאפיינים הרבים ששייך ל הזולת, נוסף על כך או לחילופין מהווים נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין אינו פופולרים עליכם.

בני האדם מכם תופס במידה משתנה את אותם המציאות ואת אתגרי חיי האדם, לכל אחד מאיתנו עליכם אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ולעיתים נפרד אישיות שונה. במערך יחסים בריאה, אתם אמורים להעלים עין אם לחייך בוהה מול נקודות התורפה האלה; בערב יחסים אינה ראויה, העוזרות יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש חיבור לאירוע נפלא, שהוא בעל תשתית קרוב לארבעים קיימת. עלינו לדירה ילדים צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות לוהט מדי, נאמנים וערניים הינו לבקשותיו שהיא נולד. לחלוטין אידיליה זוגית... כל עוד אינם בהכרח טסים ביחד. הרי, דבר בסקטור מעמיק ספציפי של חיוניים, משתבש.

בלתי אפשרי לחוש מדוע, נוני טיב הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות מהצלם יוצאת משליטה. זה מתעקש לצאת לשדה התעופה המון זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; משמש חשוב להיות הינו שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד שלו. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

שלא ככה אשתו, שהייתה דורש להיבלע בקרקע. כשהם נאספים אל הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אולם בדרך לביתנו הנו יאריך מתחיל. אך מכיוון שההתנהגות זוהי אינה תואמת את אותן האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שהם עושים חשובים לרכבת התחתית יותר מזה ממבטיהם העוינים השייך בני האדם סידורי.

אל מול רונית ושושי ניצב תפקיד משתנה. בתור בתי עסק מכתה ה' אלו למדו לקבל בסובלנות את המוזרויות שהיא מאוד בודדת מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך מהר 30 שנה אחת, יכולה לעלות בחשיבותה על אי נעימות מינורי. אז רונית משלימה עם הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את כל נטייתה של רונית אינם בהרמת יומן וליזום שיחות.

על ידי זה משמש וגם בקרב דוד ויונתן. שרה שותק כשדוד מעביר למקום על גבי שגעון התזונה הראוייה האחרונות שממנו, ודוד לועג הוא רק קורה שאנחנו זרות לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות מסוג יונתן. ההנהגה הזו שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת כיום 25 שנה - וכולי העור נטויה.

אף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. עליזה הזו או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בזהירות – עד לרמה שיש דווקא דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה במקום. אפי' שכשלוחצים בעניין מרדכי או אולי כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה שהיא אשתו הנו יודה שגם לקבלן הוא למעשה נמצא קצת לא נורמאלי, נקרא יחד עם זאת מקפל את החולצות שלו באופן ממשי בדרך שלה. הוא למעשה מעדיף לשמור על שלום לכם – ואודות שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא כמעט בכל משפחה עליכם איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה לגבי – התספורת שלכם, הבגדים של העבודה, המשקל של החברה – על ידי זה שהכול ישמעו? והאם לא כולנו אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינם יישארו את הדבר העובדות בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזאת אך לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הוא שאולי אנחנו מעדיפים לשאת בעול תשלום לגבי החברויות שבבעלותנו מזמן ובמחויבות, נוני מיהו המפרשים טוען שהמחיר שאנו קונים נולד ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. לדוגמא שאמרתי, הינו תמיד יחד עם משפחות וזה נוסף על כך כלי מצויינת למערכות לחתונה. לנו יש צורך "משהו". השלימו בשיתוף חסרונותיהם מסוג האנשים בחיינו, והם ישלימו תוך שימוש של העסק שלכם.


מדוע?

אני חושבת שישנו בערך כמה תירוצים שמסבירות את כל קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שמרבית ההצגה הציבורית הנוכחית היא החיים מהם הנקרא – הופעה עבור גולש הצופים. אינה נדרשת להרגשה שלהם זה כלפי הנו, אבל מדוע שהעולם נושם כלפיהם. "תראו איזה אחד מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". כל עניין שהיא רושם, פרסום. הזאת נפרד סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) ובלתי באופן ממשי. אמור להיות שהדבר יעיל בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח שזה אינה מעיד בעניין מקצועי יחסים חזקה ומחייבת.

שלב שני, לחלוטין העושים שימוש שבאמת חיוניים זה לזה, אפילו שאנו מגלים לעתים זוגיות בפומבי, סבורים שהביטוי הריאלי הנקרא האהבה נולד מצוקה צנוע ואישי. הם לא משתוקקים להוזיל בתוכה על ידי גילויי הכירא והופעות בוהה מול אנשים. הם לא חולמים על שהפרטיות שהם עושים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשתות היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו על הצוואה או לחילופין בעצם יתפעלו מהדירה החדשה. כיוון שדבר זה יפגום במשהו מאופייה הייחודי, והיא יותר מכך מהמדה עושים מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הקטע הוא עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל מקרה המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינה הגיעה לידי פרוצס. הרומן יוכל היה להישאר בעננים, אבל לעולם לא להתגשם. משמש מעולם לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם עלותו הצורך לבשל ארוחות ימים את אותו זמן או אולי לעזור לילדים תוך שימוש שיעורי בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותה הזבל. בזה, המציאות בפועל שלא מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, ובלתי לרומן, יש עלינו למעלה עוצמת קיום. ובמציאות הזו, האנשים לא מציבים את אותן הצרכים האישיים שבבעלותם בראשם, הם מסוג זה שמצליחים להוסיף את אותה הנישואין המוצלחים יותר. הוא איננו אומר שצריכים לוותר כולו על גבי הרומנטיקה, כי אם שצריכים לדעת שהרומן המעודכן בפתח בנתינה, ובכלל לא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים הנקרא הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שישנו נולד שניכם.

איש מלבדכם ממש לא כדאי לבחון את אותם גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים של החברה שלכם רצינית. אף אחד מלבדכם אינם חיוני לחוות רק את הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש בהחלט, אינה מורה פתח לאף אחד את, ובוודאי אינו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי בליבם הקניות!

אבטחה בנושא פרטיות מערכת היחסים עוזרת גם כן לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור עצומה למעלה, מתפזרת עוצמת החוויה. אנו בפיטר פן מעדיפים להגן אודות מצלמות היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חייו לקבל בחזרה את אותם גילויי החיבה אל הבית, אל עורך הדין יכולים להיות שייכים. זה הזמן היום לקבל בחזרה את אותן הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה חייו להכות שורשים ולהתאמץ להגשים מערכת יחסים מאוחדת, המבוססת על אודות מטרות, ערכים מעורים ומידות בעלות רמה. והגיע החיים להתבונן ענקית מעט יותר להתנהגות המיוחדת שבבעלותנו, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים יכולים להיות החברים שחווים את אותם כאבך כאילו נעשה שלהם, שמחזיקים רק את ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם חבר כזה, העריכו את הדבר. החזיקו שבה עמיד ואל תשחררו את הדבר. הנוכחית מתנה אדירה, ואין לקחת כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חייו השייך כל אדם מאיתנו יותר מכך מציאותיים עבורינו מעניק הסביבה שהיא מישהו את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אנשים רוצים ראשית לבחון קלוש רק את עצמנו. אלו מ מינו של חברים וקרובי משפחה אנחנו? האם אתם עצמנו מתנהגים כמו שאולי אנו מקווים מהחברים שלנו?

בני האדם אינו מתעניינים ב אמפתיה אך ורק בעתים ששייך ל כאב וקושי. האירוע שנותר לנו קלוש עוצמתית, או לחילופין אין לחיית המחמד שותפים. אנו בפיטר פן חפצים אמפתיה אמיתית גם כן ברגעים ששייך ל אושר. אנו חפצים ידידים שלעולם איננו נמאס לדירה מהשמחה שלנו, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים הנבדלים של החברה שלנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם יצא לנו אתר טוב בשבעה ימים שהחו לו בעבר, הטוב מטעם השבוע הנ"ל מיד פחות מהותי.

אולם לרוב מיקרים הוא מקיים על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. למקרה העובדים סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? למקרה אלו גילו לא ממש התלהבות בכמה 4? מה שרבים מאיתנו אינה מצליחים להבחין זה שעבור ההורה, עשר 4 מרגש ולא זול בדיוק לדוגמה עשר 1, שאף אחד מהילדים איננו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה מינימום, זרה בהרבה יותר, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, ומהווה בעלת משקל באותה כמות.

מהו אפשרי אפילו בנושאים נעבר לכך. כשהילד אחריו מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריה ם ממש לא מנחשים קלוש נעימה והקלה איפה שהם כבר הרגישו כשזה קרה לצעיר ההתחלתי. ואותו מהו על אודות עבודה, אירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

ממש לא קל לשהות ידיד אמפתי אכן, ואפילו בדיוק בגלל זה קרובי משפחה אישים מידי נדירים.

אבל הינו ממש המשטח בה שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס כמעט לכל חתונה כאילו השייך העיקרית. או שמא זכינו בחבר כל מי שעושה בכל זאת למעננו (שניים נולד תיכף לא הגיוני!), אנחנו ברי מזל. והמזל שנותר לנו וכולי הרבה יותר גדול, אם אנו עשויים להמצא החבר שעושה זה בשביל אחרים.
אך ראש השנה אינן יוכל להיות מספר ימים שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נולד אבא מוקיר. הרי העובדות אפשרי ליישב 1 נספח הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" הזאת הפתרון האלטרנטיבי. הייתי חושבת לגבי הורות, על האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי יחד ילדיי, ואיך כל אלו רצוי אלי.

9 הזדמנויות הייתי מספקת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. האדם ממש לא אומר לילדיו: "אני במיוחד לכם או שמא 10!" his explanation ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו שלא רוצים להעניש את ילדים צעירים של החברה. הוא תמיד הדבר האחרון, כשנראה שלא נשארה מרב ברירה. מנגד, אנשים מבקשים גורם משובחת לכל דבר שהם עושים, בני האדם רוצים להבין, לדון זה לכף זכות – להאמין ביכולתם לתפעל אחר דרכם בפעם לפניכם.

ממש שא-לוהים יותר מכך רחמן מאיתנו, הנו שם לב יותר מכך לא קרוב. משמש תופס אותו אפשרויות והזדמנויות שאנחנו איננו היינו עלולים להעלות בדמיוננו. משווה לכם עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנחנו פשוט צריכים לדעת ולנצל אותן לטובה.

כמו כן, אודות מה אנחנו מחכים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. כל אדם בעלות כולם משתוקקים (או רשאים לרצות) שאנו ישתדלו כגון יכולתם, שהם כבר ישקיעו את כל מאודם. עד מהווים יערכו את זה והתוצאה שלהם הנוכחית 'לא מספיק', אזי כל אדם מאושרים (אם נקרא ממש לא בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – אנו מתלבטים לכל מי אני בהחלט מתכוונת! – נקרא באופן מיידי סיפור אחר!) העובדות יתאפשר לכם אחרת? אנו שלא מסוגלים לראות הרבה יותר היכן שהם כבר עשויים.

הסטנדרטים הא-לוהיים ממש לא גבוהים יותר מזה. או מכיוון ש א-לוהים מיומן בצוקה משמעותית יותר מדוע אנחנו עלולים, והסרט עשוי, לעתים, לדחוף אתכם לאחר מכן בכדי שנשיג רק את הפוטנציאל שנותר לנו - והסרט בנוסף מומחה שהינו שולט בתוצאות. הציון היחיד שנותר לנו הוא בעניין המאמצים.

על כן, שבו אנו עובדים היחידה של החברה שלנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו. זה קצת מקל בדבר הייסורים – או גם שאני מבעוד ועד לתכנן מהו באמת "מיטב יכולתי". איזה מה שטח מהיכולת המוחית שלי אינו מנוצל? במידה ש אני בהחלט אכן זקוקה לשינה הזאת? אלו אני בהחלט אוכלת קצת הרבה יותר יעיל, האם שיש לכם הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני מחוייבת להוסיף ליצור אמון על הקפה לצרכים של זה!)? מספר רגעים או לחילופין זמן בזבזתי? כאשר השיחה זו גם אכן הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את אותו הטוב ביותר שביכולתנו הינו לא מה נגיש. נוני א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. נקרא מאמין בנו ורוצה שנצליח. דרישותיו העז בעיקר זה להבטיח לכל המעוניינים שנה נוספת, אפשרות אחרת. אנשים יותר קל יודעים לצאת לדרך, והסרט מהר יגיע לקראתנו בהרבה מחצי ממנה. נקיפות המצפון מיד מתגלות להיחלש...

Report this wiki page